خرید انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه یاقوت + خواص یافوت
نوشته شده توسط : نقره جات

انگشتر نقره یاقوت

انگشتر نقره مردانه و زنانه یاقوت گوهری خیلی قشنگ و در رنگ های مختلف می باشدانگشتر یاقوت زنانه و مردانه در اقسام کبود، سرخ فام، زرد و سفید وجود دارند. خاصیت ها حیرت انگیزی در همراه داشتن انگشتر یاقوت مردانه و زنانه وجود دارد. خواصی همچون دفع پریشانی، دفع فقر، دفع اندوه و غصه و خواص بهبودی متفاوتی که انگشتر نقره یاقوت را تبدیل به یک تعیین خوب برای هر سلیقه ای جهت خرید می کند. 
اغلب خاتم های مردانه یاقوت موجود در فروشگاه، دست ساز می باشند که علاوه بر داشتن عیار دست کم 925 کیفیت ساخت خیلی بالایی دارند که به علت رابطه مسقیم  با سازندگان نقره بها خوبی هم دارند. همینطور مجموعه انگشتر زنانه یاقوت همان صفحه هم از نقره اقلا 925 ساخته گردیده و بیشتر با گوهر های ریز اتمی تزئین گردیده اند که درخشش محصولات را چندین مقابل نموده می باشدهمان انگشتر ها اغلب به صورت سری کاری ساخته می گردند که موجب گشته می باشد تا بتوانید خوب ترین قیمت انواع انگشتر یاقوت زنانه نقره را مشاهده بفرمایید. برای مشاهده بر روی لینک زیر کلیک نمایید

https://sharafonline.ir/product-category/ring/ruby-ring/

انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه یاقوت یکی از کانی های نگین های آذرین می باشد که بعد از الماس سخت ترین کانی به حساب می آید. گردنبند و انگشتر یاقوت سرخگون به رنگ های های قرمز، صورتی تیره به صورت شفاف یا نیمه شفاف پیدا می گردد. دیگر اقسام آن به رنگ یاقوت زرد، کبود و سفید میباشد. نگین یاقوت سرخگون در میان نگین ها به سلطان گوهر ها معروف می باشد. اکثر یاقوت های طبیعی شامل نقص های طبیعی، ناخالصی هایی در رنگ و یا تداخل سوزن های روتیل، رگه های درونی و یا حباب می باشند که جواهر شناسان از همین موارد برای شناخت یاقوت های طبیعی از اقسام مصنوعی و بدل آن استفاده می نمایند. قیمت همان کانی به عوامل مختلفی نظیر رنگ، درجه روشنی، وزن و گونه برش آن بستگی دارد همان گوهر در اروپا در اواخر قرون وسطی، گوهر مورد علاقه کشیشان بود؛ آن را روی خاتم قرار می دادند و معتقد بودند که از جنت آمده می باشد. یونانیان باور داشتند که همان نگین به مالکش نیروهای خاصی از جمله سلامتی، فهمش، ثروت و موفقیت در عشق می دهد. نگین یاقوت مورد دقت خاص خاندان سلطنتی اروپایی هم بوده شاهزادگان کشورهای متفاوت اروپایی برای اعلام عشق و محبت نسبت به همسر خویش، از یاقوت برای تزیین حلقه های نامزدی خویش استفاده می کردند. 


از حضرت علی بن موسی الرضا (ع) توضیح گشته می باشد که خاتم یاقوت در دست نمایید که پریشانی را زایل می کند. (حلیه المتقین، چاپ هفتم /۱۳۹۰، صفحه ۳۳) 
از حضرت ولیم صادق (ع) توضیح گشته می باشد که تشریفات می باشد خاتم یاقوت در دست داشتن. (حلیه المتقین، چاپ هفتم /۱۳۹۰، صفحه ۳۳) 

 در حدیثی از حضرت لیکنم رضا (ع) نقل گشته می باشد که فرمودند: هر که خاتمی یاقوت زرد در دست کند فقیر نشود. (وسائل ج ۵ - ص ۹۲ الی ۹۳) 
 در روایتی دیگر هم لیکنم رضا (ع) آمده می باشد که: اولین کوه هایی که افشا به دهکده حضرت علی (ع) نمودند، کوه های فیروزه، عقیق و یاقوت بوده می باشد. (بحارالانوار ۶۹ - ص ۴۲، وسائل ۵ - ص ۸۹) 
 امام صادق (ع) خطاب به مفضل فرمود: دوست دارم که هر مومنی پنج خاتم در دست کند: عقیق، فیروزه و یاقوت و حدید صینی و د ُر ّ نجف. (التهذیب ۶ - ص ۳۷، جامع الاخبار - ص ۱۳۴، فرحه الغری - ص ۸۶، وسائل الشیعه ۱۴ - ص ۴۰۳) 
انصاری دمشقی در باب خواص یاقوت سرخ فام می نویسد: "مالکش را در دل مردمان با شکوه و ستوده جلوه دهد، انجام نیازها و رفع حاجت ها را برای او آسان می گرداند و به ویژه چنانچه گوهر یاقوت سرخ فام بهرمانی باشد. یاقوت عطش را از بین می برد آب دهان را خیلی می گرداند. اندیشه را نیکو و دل را قوی می نماید و اندوه و زردی چهره را می برد و خطر زهر را برطرف می سازد." (دمشقی،۱۳۸۲:۹۱) 
 آشامیدن یک درهم از آن جهت رفع صرع و وسواس و خفقان و رفع سموم و تصفیه خون و قوی کردن قدرتی باصره و پوشیدن خاتمی آن جهت قضای حاجات و رفع ضرر صاعقه اثرگذار می باشد. (عقیلی خراسانی) 
پرنسس دایانا یک شخصیت نمادین می باشد. جای تعجب نیست زیورآلات سلطنتی که او استفاده می نمود و حالا در دستان کیت میدلتون می باشد، ۳۸۴۸۸ دلار قیمت داشته باشد. شاهزاده چارلز همین انگشتر را در نامزدی شان به بانو دایانا اسپنسر هدیه داد. همان انگشتر یاقوت کبود گذشته از ارزش واقعی، از نظر تاریخی هم گران قیمت می باشد.

خواص خرید انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه یاقوت

اغلب یاقوت (ruby)به صورت گردنبند یاقوت سرخگون، گردنبند یاقوت کبود یا نیم ست یاقوت سرخگون، نیم ست یاقوت کبود، دستبند یاقوت سرخگون و یا اقسام انگشترهای نقره مورد استفاده قرار می شو که نقره برای درمانی و شکل گیری استخوان، فرم دهی و ترمیم پوست اثر ویژه ایی می گذارد. همان فلز خیلی اکثرا از سایر مواد ضد عفونی اثر گزار می باشد و ۶۵۰ میکروب را از بین می برد بدون همین که مثل دیگر ضد عفونی کننده ها مالیات بعدی بر جای خواهد گذاشت. ذکر گردیده می باشد که لا تختموا بغیر الفضه ف َان َّ رسول الله (ص) قال:” ما طهر الله یدا ً فیها انگشتر حدید " به همین معنی که "جز خاتم نقره به دست نکنید چون رسول خدا (ص) فرمودند خداوند پاک نکند دستی را که در آن خاتمی از جنس آهن می باشد." لذا در زمانی که زیورآلات نقره را به همراه دارید یاری می کنند که انرژی اکثرای انباشته گردد. همینطور به نظر می رسد نقره به اجتناب از تمایل های کسالت آور یاری می نماید و در نتیجه استفاده از نقره مقدور می باشد شما حس تازگی و محکمی نمایید نقره به شما یاری می نماید که افکار خویش را متمرکز نمایید. نیزان طور که شما میسر می باشد قبلا خوانده باشید نقره از طریق پوست جذب می گردد و تاثیر تسکین رنج دارد، به همان باعث دستبندهای نقره بسیار پرطرفدار می باشد. 
اضطرابی را که شیطان در دل آدمی قرار می دهد، دور می سازد. به روح طاقت می دهد. دارنده خاتمی یاقوت به مراد دل خویش رسیده و حاجتش برآورده می شود. حوادث برقی را از آدم دور می سازد. دلیل شرف و رفعت آدمی می گردد. غصه و غم های گذشته را از یاد آدمی دور می سازد. دشمنان را مغلوب نموده و از مریضی ها آدمیزاد را حفاظت می کند. چنانچه بر دست راست باشد بیماریهای زنانه را دور می نماید. به آدمیزاد نیزت و شجاعت می دهد و بسیار زود اکنونت نامناسب را از آدمی دور می کند و نتیجه مطلوب را برای ما به ارمغان می آورد.

 





:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: